Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Jeszcze jedno "ale"

Napotkałam się z prośbami od moich rówieśników, że bardzo by chcieli, abym wrzucała tu tematy biologiczne, które sprawiają trudności :) Bardzo chętnie pomogę i będę się starać jak najprościej wyjaśniać to, co łatwe nie jest ;) Możecie tutaj "przestudiować" tematy i z gimnazjum i z liceum. Pewnie się zastanawiacie, dlaczego 16- latka ma niby wiedzieć to, co jest w szkole wyższej. Otóż wzięłam udział w olimpiadzie i byłam, jakby to można delikatnie ująć zmuszona do kucia. Nie na darmo, bo zostałam finalistką, więc nie bójcie się moi Drodzy, farmazonów jakiś wypisywać nie będę, bynajmniej tak mi się będzie wydawało :)
Dlatego, podsumowując, posty będą tematycznie się mieszały, raz będą moje "rozważania", a raz niezbite fakty:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz